Reklamní kampaně Vodafonu a dříve Oskara patřili vždy ke špičce na českém reklamním trhu. Nejen, že nepostrádají vtip a akčnost, ale v mnoha případech jde o kompletní příběh, který přesahuje rámec pouhého televizního spotu nebo billboardu. A právě úspěšný Storytelling v kombinaci s výrazným maskotem je často u zrodu nové reklamní Superstar, která osloví miliony lidí.
Krátké a vtipné spoty ještě z dob Oskara patřili dlouhodobě k těm nejoblíbenějším, především pak u mladých lidí. Je proto skvělé, že i po přechodu pod značku Vodafone stále vznikají povedené kampaně a divácky úspěšné reklamy. Plesové šaty vystřídali falešní sobi, tančící čivavy nebo rozverné ovečky či kudlanky nábožné. Oproti pouze pocitovým reklamám bez hlubší myšlenky, kterými se prezentují některé firmy včetně operátorů a které se v každodenní záplavě informací ztrácejí, přichází Vodafone vždy s něčím novým a přitažlivým. Na reklamy Vodafonu je zkrátka spolehnutí, stejně jako na jeho služby.
Vodafone na své zákazníky působí na rozdíl od jiných korporací především lidsky. City, zábava, láska, smích, radost, emoce, to všechno v divákovi vyvolává pocit, že za značkou Vodafone jsou skuteční lidé a ne pouze armáda manažerů a pracovníků bez tváře. Vodafone je živý, je vidět, neustále chrlí novinky a o své zákazníky se stará s maximálním nasazením.
Lví podíl na úspěšné prezentaci Vodafonu a ve výsledku vzrůstajícímu počtu nových zákazníků má také tým starající se o marketing a komunikaci. Smekám před těmito lidmi, kterým se podařilo z Vodafone vytvořit značku, která patří k nejobdivovanějším v České republice i přes neustálý tlak konkurence.
Velmi se těším na další kampaně, které budou zákazníky bavit a o kterých si budou lidé povídat se svými přáteli.
Štítky: komunikace, reklama, telekomunikace, Vodafone
Piš o Vodafonu, jeď s Vodafonem na MFF využívá WordPress MU a běží na Blogy MobilMania.cz.
Vytvořte si svůj vlastní blog • Sledování přes RSS: články
a komentáře