Hledat
Přihlásit se
  • Věda a technika
  • Herní doupě
  • Tipy pro PC
  • IT Byznys
  • Mobily
  • Počítače
  • Mobily
  • Témata
  • Testy
  • Katalog mobilů
  • Diskuzní fórum
  • Fotogalerie
  • Video
  • Bazar
  • Blogy
  • RSS
  • Facebook Twitter Google+ YouTube
  • Operátoři
  • Apple
  • Nokia
  • Samsung
  • HTC
  • Aplikace pro mobily
  • Android
  • Windows Phones
  • Tablety
  • Tiskové zprávy
Další témata
  • Týden Živě
  • Zprávy Živě
  • Testy
  • Pitvy
Všechna videa
Blogy MobilMania » Piš o Vodafonu, jeď s Vodafonem na MFF

Piš o Vodafonu, jeď s Vodafonem na MFF

Nový blog na adrese Blog Mobilmania
 
28. 6. 2010, Kamil Zeman

The Vodafone Way

Reklamní kampaně Vodafonu a dříve Oskara patřili vždy ke špičce na českém reklamním trhu. Nejen, že nepostrádají vtip a akčnost, ale v mnoha případech jde o kompletní příběh, který přesahuje rámec pouhého televizního spotu nebo billboardu. A právě úspěšný Storytelling v kombinaci s výrazným maskotem je často u zrodu nové reklamní Superstar, která osloví miliony lidí.

Krátké a vtipné spoty ještě z dob Oskara patřili dlouhodobě k těm nejoblíbenějším, především pak u mladých lidí. Je proto skvělé, že i po přechodu pod značku Vodafone stále vznikají povedené kampaně a divácky úspěšné reklamy. Plesové šaty vystřídali falešní sobi, tančící čivavy nebo rozverné ovečky či kudlanky nábožné. Oproti pouze pocitovým reklamám bez hlubší myšlenky, kterými se prezentují některé firmy včetně operátorů a které se v každodenní záplavě informací ztrácejí, přichází Vodafone vždy s něčím novým a přitažlivým. Na reklamy Vodafonu je zkrátka spolehnutí, stejně jako na jeho služby.

Vodafone na své zákazníky působí na rozdíl od jiných korporací především lidsky. City, zábava, láska, smích, radost, emoce, to všechno v divákovi vyvolává pocit, že za značkou Vodafone jsou skuteční lidé a ne pouze armáda manažerů a pracovníků bez tváře. Vodafone je živý, je vidět, neustále chrlí novinky a o své zákazníky se stará s maximálním nasazením.

Lví podíl na úspěšné prezentaci Vodafonu a ve výsledku vzrůstajícímu počtu nových zákazníků má také tým starající se o marketing a komunikaci. Smekám před těmito lidmi, kterým se podařilo z Vodafone vytvořit značku, která patří k nejobdivovanějším v České republice i přes neustálý tlak konkurence.

Velmi se těším na další kampaně, které budou zákazníky bavit a o kterých si budou lidé povídat se svými přáteli.

Štítky: komunikace, reklama, telekomunikace, Vodafone


Publikováno v rubrice Nezařazené, Vodafone. Reakce v diskuzi lze sledovat prostřednictvím RSS 2.0. Můžete přidat komentář, nebo se na článek odkázat ze svého webu.

« Vodafone 360
Proč fandím Nadaci Vodafone »
 

Přidat komentář

*
Opište prosím text z obrázku.
Anti-Spam Image


Piš o Vodafonu, jeď s Vodafonem na MFF využívá WordPress MU a běží na Blogy MobilMania.cz.
Vytvořte si svůj vlastní blog • Sledování přes RSS: články a komentáře

  • Stránky

    • O programu
  • Archivy

    • Červen 2010
  • Rubriky

    • Nezařazené (2)
    • Vodafone (10)
  • Administrace

    • Přihlásit se